Start Project333

01-10-2010 § 1 Comment

Vandaag begint project333, een ‘minimalistisch’ experiment waarbij ik 3 maanden genoegen neem met 33 kledingstukken. Ik heb er erg veel zin in! De regels van het project in een notendop:

  • Van 1 oktober t/m 31 december gebruik ik maximaal 33 kledingstukken
  • Ondergoed en sokken tellen niet mee
  • Sport- en huiskleding telt niet mee, mits deze alleen thuis gedragen wordt
  • De kleding die niet gebruikt wordt is opgeborgen, out of view

Op een paar punten heb ik wat regels aangepast. Mijn aanpassingen:

  • Ik tel accesoires niet mee, ik gebruik ze toch al weinig
  • Ik mag wel kleding kopen, maar alleen ter vervanging. Dus 1 in, 1 out.

M’n definitieve lijst is:

  • 6 dikke(re) truien en vesten
  • 3 shirts met korte mouwen
  • 5 shirts met langere mouwen
  • 2 blousjes
  • 3 dunnere vestjes
  • 3 broeken
  • 1 windjack
  • 1 winterjas
  • 2 paar handschoenen (1 dik, 1 dun)
  • 2 petten (1 dik, 1 dun)
  • 2 sjaals (1 dik, 1 dun)
  • 1 regenpak
  • 1 paar laarzen
  • 1 paar wandelschoenen

Ik geniet nu al van de ruimte in de kast :-).

Tagged:

§ One Response to Start Project333

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Start Project333 at Urban Lake.

meta

